Translate

søndag den 11. april 2010

Første rigtige dag i min have.

Her i min have var der skønt, mildt vejr og overraskelser i dag.
Der er en ny terrasse på vej på matriklen og den kommer ikke af sig selv... må jeg sande.
Det er rart at kunne skifte ro klubbens ergometer træning ud med havens knokle opgaver.
Det nemme arbejde var at beskærer roser, klippe lavendel, grave blade og grene ned i mulden. Det hårde arbejde var, at flytte buske og "urte beholderne", nogle beton rør i forskellige bredder jeg bruger til at plante urter i. Jeg fik gjort en del af forarbejdet til den nye terrasse i efteråret og nu skal planen så bare føres ud i livet, men midt i det hele havde jeg glemt en klump med rabarber og se hvor store de allerede er. Der venter en dejlig rabarber kager forude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar