Translate

lørdag den 12. juni 2010

Min egen udklips kogebog.


Jeg samler gode udklip fra blade og aviser, opskrifter fra familie og venner i en kasse.
Det kan være flere forskellige grupper af udklip og opskrifter.

Eksempelvis har jeg samlet udklip med billeder af stumtjenere, da jeg engang vil prøve at lave en stumtjener eller måske tag emnet op i en work- shop sammen med andre der ønsker sig en stumtjenere..

Eksempelvis udklip af smukke eller anderledes måder at lave terasser på, nu hvor jeg har planlagt og lavet en ny terrasse, har disse udklip været til stor inspiration.

Eksempelvis udklip af en masse forskellige køkkener, - for engang skal der puttes noget nyere ind i huset her...

- og eksempelvis mad/ dessert/ kage opskrifter. Det hele samler jeg i kasser, mapper eller plastlommer og engang om året bliver klippene sorteret og tapet ind i en " Kina bog".
Så er der altid ny inspiration lige ved hånden og jeg skal ikke lede i gamle blade osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar